Lowongan Kerja DKI JAKARTA Februari 2015

Lowongan Kerja DKI JAKARTA. Kabar gembira bagi kalian semua yang sedang ingin mencari lowongan pekerjaan dilokasi DKI Jakarta dan sekitarnya karena saya akan membawakan kabar gembira dengan saya akan memberikan informasi lowongan pekerjaan bagi anada semua yang berpendidikan D3/S1 , lowongan pekerjaan ini berposisikan sebagai ACCOUNT MANAGER. Jadi apabila anda semua penasaran langsung saja yaa disimak dan dibaca informasi lowongan pekerjaannya dibawah ini.



job




PT SVARNATECH JAYA SOLUSI


We are a reputable IT Company in Indonesia, focuses on Enterprise IT Solution who provides value add services in serving our customers. To expand our business, we are looking for smart, energetic and talented people to to fulfill our vacant positions.

ACCOUNT MANAGER

Responsibilities:
Managing a portfolio of accounts
Using an existing network of industry contacts to generate new business
Team Leading for all project activities
Ensuring necessary actions are undertaken by the account team
Updating account plan
Achieving sales targets
Delivering sales presentations to high-level executives
Setting up client meetings
Maintaining and expanding relationships with existing clients

Requirements:
Bachelor Degree from all field of studies
Have experience min 2 years in sales (IT) with proven track record and have strong base or network in variety of industries
Positive mindset, good inter-personal skill and sales communication skill
Good English command of written and spoken
Develop and manage customers to achieve sales target
Aggressive, initiative and hardworking

If you feel that you can meet the qualification and up to the challenge, please send your complete application (application letter, resume, expected salary, and any related supporting documents) and color photograph at size 4 x 6 cm by using email:
hr@svarnatech.com

Sekianlah update.an tentang Lowongan Kerja DKI JAKARTA yang sudah dibagikan oleh admini Rosianadodo semoga bisa membantu dan bermanfaat untuk kalian semua yang sedang ingin mencari pekerjaan dan yang tinggal diwilayah DKI Jakarta dan sekitarya. Terimakasih sudah menyimak info diatas.
Lowongan Kerja DKI JAKARTA Februari 2015 | Admin | 5